Gymnastikforeningen Præstø Fjord

Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Vi har samlet de mest stillede spørgsmål nedenfor, som forhåbentlig kan hjælpe dig til et hurtigt svar.

Generelle spørgsmål

Hvornår starter sæsonen?
Gymnastik- og motionshold starter som udgangspunkt i uge 36 – med mindre andet er oplyst under det enkelte hold.
Fitnesshold starter den 1. september.
Læs mere om sæsoner her.

Hvor finder jeg information om gymnastikforeningen?
Al generel information findes under “Om GPF” Hele hjemmesiden opdateres løbende for relevant information.

Jeg kan ikke logge ind – hvad gør jeg?
Du skal logge ind med din e-mail eller telefonnummer. Hvis du ikke kan huske din kode, kan du vælge at få tilsendt en ny ved at vælge “Glemt adgangskode”.

Jeg er ikke medlem – hvad gør jeg?
Du kan oprette dig som medlem samtidig med at du tilmelder dig et hold i gymnastikforeningen. Tilmelding finder du under det enkelte hold via menuerne Gymnastik, Motion eller Fitness. Når du trykker på det hold du ønsker at gå på, kan du vælge om du er et nyt medlem eller allerede har medlemskab.

Jeg deltog på et hold i forrige sæson, skal jeg så oprettes på ny?
Hvis du før har deltaget på et hold, så har du allerede et medlemsnummer. Tjek dog at alle data er de korrekte (nyt telefonnummer, e-mail mv.)

Er det muligt at få en prøvetime?
Der er altid mulighed for at prøve et hold af max 2 gange. Vær dog opmærksom på, at visse fitnesshold kræver gæstebooking inden fremmøde.

Hvornår er der ferie i GPF?
Gymnastikholdene følger som udgangspunkt skoleferierne – med mindre andet meldes ud på de enkelte hold. Dele af fitnessholdene kører hele sæsonen, mens nogle vil holde ferie – hvilke der er aktive i ferierne kan dog altid ses under holdbooking.

Se oversigt over skoleferier her.

Kan jeg få økonomisk støtte?
Kontakt vores kasserer via mail kasserer@gpf.dk for muligheder for økonomisk støtte.

Hvorfor afviser systemet min betaling?
Vores økonomisystem kan kun modtage betaling med dankort/visadankort. Vi opfordrer til, at låne sig frem hos en bekendt med et sådan kort., da det vil være en stor hjælp – og vil lette administrativt. Alternativt kontakt os på mail info@gpf.dk

Jeg kan ikke låne et dankort – hvad gør jeg?
Kontakt os via mail på info@gpf.dk

Kan man ikke betale med MobilePay?
Desværre ikke på nuværende tidspunkt.

Hvordan ændrer jeg min e-mail, mobil eller andre oplysninger?
Nederst på hjemmesidens forside findes link til Medlemsoplysninger, hvor du har mulighed for at tjekke og tilrette dine oplysninger. Alternativt kan sendes mail til info@gpf.dk.

Gå direkte til Medlemsoplysninger her.

Hvornår er der sæsonafslutning?
For gymnastik- og motionshold slutter sæsonen af med gymnastikopvisning den 29. marts 2025.

Læs mere om sæsonen her.

Hvornår modtager vi foto fra opvisningen?
Billederne sendes ud så snart det er muligt for fotografen. Vær opmærksom på, at billederne udsendes til den adresse som er oplyst under barnets/medlemmets medlemskab.

Hvordan kommer jeg i kontakt med instruktøren på holdet?
Tag kontakt på selve holdet eller send en mail til info@gpf.dk – så vil vi tage kontakt til den pågældende instruktør. Husk at skrive hvilket hold du går på.

Hvordan bliver jeg frivillig i foreningen?
Du kan finde information og tilmelde dig som frivillig i foreningen under “Om GPF”. Læs mere om GPF Frivillig her.

Hvad er jeres handelsbetingelser?Handelsbetingelserne findes under “Om GPF”.
Handelsbetingelserne godkendes ved tilmelding til et hold.

Jeg fandt ikke svar på mit spørgsmål , hvad gør jeg?
Kontakt os på mail til info@gpf.dk

Spørgsmål vedr. arrangementer

Hvornår er der bedsteforældredag?
Se vores årlige arrangementer her.

Hvornår er er Fitness TryDay?
Der afholdes landsdækkende Fitness Tryday den anden søndag i januar. Nærmere info vil komme på Facebook.

Hvornår er der Nat & Dag?
Se vores årlige arrangementer her.

Spørgsmål om tilmelding

Hvornår kan man tilmelde sig sæson 2024/2025?
Der er åben for tilmelding til sæson 2024/2025 fra den 11. august 2024 kl. 12,00

Hvordan tilmelder man sig hold/medlemskab?
Du opretter dig som medlem samtidig med at du tilmelder dig et hold i gymnastikforeningen. Tilmelding finder du under det enkelte hold via menuerne Gymnastik, Motion eller Fitness her på siden. Når du trykker på det hold du ønsker at gå på, kan du vælge om du er et nyt medlem eller allerede har medlemskab.

Hvilken kontingenttype skal jeg vælge til motions- og/eller fitnesshold?
I oversigten kontingenttyper kan du se hvilke hold de forskellige kontingenttyper dækker over.

Tilmelding til børnehold?
Når du tilmelder dit barn så husk, at det er barnet selv der skal oprettes med alle relevante data og eget medlemsnummer. De hold hvor en forælder deltager, er der særlig tilmelding til forældrene.

Hvad gør jeg, hvis jeg er kommet på venteliste?
Er du kommet på venteliste, får du automatisk besked, hvis du er kommet på holdet.

Er der søskenderabat?
Vi tilbyder ikke søskenderabat, men der kan fås “Børnerabat” hvis samme barn går på 2 hold.

Læs mere om børnerabat her.

Hvordan får jeg børneholdsrabat?
Rabatten gælder for 2 hold til samme barn og kan anvendes én gang. INDEN tilmelding til hold nr. 2 skal du sende en mail til info@gpf.dk med info om hvilke hold dit/jeres barn ønsker at gå på. Når rabatten er lavet skal du sætte flueben ved “ønsker at anvende rabat” når du kommer til betalingsdelen på hold nr. 2.

Læs mere om børnerabat her.

Hvad er med i 65plus-kontingentet?
Er du 65+ år tilbyder vi et særligt 65plus-kontingent, hvor man frit og ubegrænset kan benytte forskellige hold hele sæsonen. Benytter man bare to hold i løbet af sæsonen, er der allerede sparet med dette kontingent.

Læs mere om 65plus-kontingent her.

Hvad er med i fitness-kontingentet?
Med et fitness-kontingent kan man deltage på alle fitness, yoga og indoor cycling hold hele sæsonen. Benytter man bare to hold hold i løbet af sæsonen er der allerede sparret med dette kontingent.

Læs mere om Fitness-kontingent her.

Er tilmelding bindende?Der er bindende tilmelding efter 2 x træninger.

Læs mere i vores handelsbetingelser.

Jeg har fortrudt min tilmelding
Beløb kan refunderes inden for de første 2 uger af sæsonstart/2 x træninger. Send mail til info@gpf.dk hvorefter pengene refunderes til det betalingskort der blev anvendt til tilmelding.

Jeg ønsker at skifte hold
Kontakt os på mail info@gpf.dk og oplys navn og hvilke hold det drejer sig om.

Spørgsmål vedr. arrangementer

Hvordan booker jeg mig på hold?
Via menuen “Holdbooking” går du ind på den kategori du ønsker at booke (Fitness-, Yoga & 65plus hold eller Indoor Cycling hold). Login med din mail eller telefonnummer samt adgangskode. Herefter kan du booke dig på hold.

Læs mere og se bookinglister her.

Jeg kan ikke booke mig på hold?
Er du oprettet som medlem, ellers tjek at du har logget dig ind som bruger, ellers kan du ikke booke dig på hold.

Hvilke hold skal bookes?Du kan under det enkelte hold se, om der skal bookes plads hver gang. Alle hold der skal bookes ligger under fanen “holdbooking“. Vælg fitness eller indoor cycling for at få listen frem.

Hvor langt frem kan jeg booke mig på hold?
Bookingperioden er åben i 3 uger frem, men der vil være en begrænsning på 7 bookinger man kan foretage ad gangen. Når man har deltaget i en træning, så frigives der en booking, som kan bruges på et nyt hold.

Se bookinglister her.

Der er lange ventelister
Det kan ofte godt betale sig at booke sig på hold trods venteliste. Hvis du kommer på hold, vil du modtage en SMS herom. Bliver du selv forhindret, så vær opmærksom på at afmelde dig inden 2 timer før holdstart ved dags- og aftenhold samt aftenen før kl. 22.00 ved morgenhold. Således får den næste på ventelisten glæde af din plads.

Hvordan afbooker jeg?
Du afbooker din plads på samme måde, som du bookede dig på holdet. Afbook altid i god tid, så den næste på ventelisten kan få glæde af pladsen – og senest 2 timer før. holdstart.